UTC
 FIN

» Lennonopettajaseminaari 25-26.1.2020

» Lennonopettajakurssi 2020!

» Lhiopetusjaksot ePPL / LAPL syksy 2019

» Kellukekone vuokrattavissa Kahvisaaressa!

» CB/IR mittarilentokurssi 2019-2020

» Vesilentokurssi 2019

» Cafe Blue Skies aukee taas 3.5!

» Kesn esittelylentopivt!

» Lhiopetusjaksot ePLL / LAPL kevt 2019

» Lennonopettajaseminaari 12-13.1.2019

» Lhiopetusjaksot ePPL/LAPL 2018

» CB/IR mittarilentokurssi 2018-2019

» Lennonopettajakurssi 2018-2019

» Ilmailupiv / Vesivehmaa FLY IN 9.6.2018

» Kesn esittelylentopivt!

» Lentokentt suljettu 29.5-6.6

» Jokamiehen kiihdytyspiv 26.5

» Vesilentokurssi 26.-27.5.2018

» NYT LAPL(A) LUPAKIRJA 5000

» Kahvila aukeaa 25.4.2018

» Vesilentokurssi 3.-4.3.2018

» UUTTA! Mittarilentokoulutus kevll 2018

» LENTMN PIJT-HMEESS

» Vesilentokurssi 2017

» Lennonopettajaseminaari 20.-21.1.2018

» Lennonopettajakurssi 2017-2018

» Lhiopetusjaksot ePPL/LAPL 2017

» Kysymyspankki saatavilla!

» Opettajien kertausseminaari 25-26.3.2017

» Ylentoteoriakurssi Jyvskylss 11.9.2016

» FI/IRI-kertausseminaari 20.-21.7.2016

» Ilmailupiv / Vesivehmaa FLY IN 11.6.2016

» Opi lentmn vesitasolla kesll 2016

» Meilt 100 % hyvitettvt UL-verkkoteoriat

» Caf Blue Skies auki taas kesll 2015

» Vesilentokurssi 18.-19.5.2015

» FI/IRI kertausseminaari 23.-24.5.2015

» Pijt-Hmeen Nuori Yrittj 2014

» Caf Blue Skies avaa 1.5.2014

» Tiedote: BSA Suomen ensimminen LAPL(A)-kouluttaja

» Blue Skies Aviation Oy:lle ATO-hyväksyntä

» Asikkalan vuoden 2014 nuori yrittj

» Haemme työntekijää kesäksi!

» LAPL(A)/PPL(A)-teoriakurssi alkaa

» EASA SMS-järjestelmämme hyväksytty

» Cafe Blues Skies kiittää kuluneesta kesästä!

» Nyt vesilentokurssille!

» Yksityislentäjän lupakirja alk. 9990€

» Ilmailupäivä Vesivehmaalla 26.5

» Radiopuhelimenhoitajakoulutus

» Caf Blue Skies auki kesll ke-su 12-18

» Haemme lennonopettajia!

» Haemme tyntekij kesksi! Paikka tytetty!

» FI/IRI kertausseminaari 16-17.4.2013

» Trafi hyvksynyt Blue Skies Aviation Oy:n yksityislentjn etteoriakurssin

» PPL(A) Etopiskelukurssille haetaan hyvksynt

» CRI(A) - monimoottoriluokkakelpuutuskouluttajakoulutusta Vesivehmaalla

» Yhteystietomme ovat muuttuneet!

» PPL ja UPL -kurssit alkavat marraskuussa!

» NF(A)-kurssi ja Pime Lentoviikko 29.9 - 7.10

» Lennonopettajien kertausseminaari 7.9 ja 10.9.2012

» FI(A) ja FI(UP) lennonopettajakurssit alkavat syyskuussa

» Opiskele ammattilentjksi Floridassa

» OH-MBA:n sisustus uusittu

» Paloturvallisuuskoulutusta Vesivehmaalla

» Ilmailupiv Vesivehmaalla 26.5

» Caf Blue Skies palvelee taas 9.5.2012 alkaen

» Lentobensiinin maahantuonti Fuelpro Oy:lle

» Syksyn 2012 kurssit

» Lennonopettajakurssilla viel muutama paikka

» Lennonopettajakurssi FI(A) alkaa 30.1.2012

» Blue Skies Aviation on nyt FTO

» Varaa elmsi huikein lentolippu nyt!

» Lentobensiinin maahantuonti aloitettu

» Seuraava yksityislentjkurssi Vesivehmaalla 10.9 alkaen

» Syksyn PPL(A)-teoriakurssit Porvoossa ja Vantaalla alkavat syyskuussa

» Vesilentokurssi alkaa 15.8.2011

» Caf Blue Skies avoinna mys elokuussa

» Vesilentokoulutus SEP(sea)

» Caf Blue Skies palvelee kes- ja heinkuussa

» Blue Skies Aviation mukana kesn ilmailutapahtumissa

Meilt 100 % hyvitettvt UL-verkkoteoriat

LAPL/PPL teorioiksi muunnettavat UL teoriat nyt saatavilla etänä!

Blue Skies Aviation Oy lanseeraa 100 % hyvitettävät UL-verkkoteoriat. Mitä tämä nyt sitten käytännössä tarkoittaa ja miten tämä eroaa muiden toimijoiden UL-teorioista? Pyrimme omalta osaltamme parantamaan UL-lentämisen turvallisuutta ja tarjoamaan kustannustehokkaan tien perinteiseen lentokalustoon siirtymiseen jos harrastuskipinä iskee niin lujaa, ettei ultralentäminen enää riitä.

Miten tämä on mahdollista?

Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi hyväksyy PPL/LAPL teoriat sellaisenaan ultrakevyt teorioiksi. Ja olisihan ihme, että 100 tuntia teoriaa ei kelpaisi kevyempään 36 tunnin teoriaan verrattuna. Ero vanhaan verrattuna on se, että jos henkilö käy istumassa UL teoriat, ei niitä voi lukea hyväksi suoritettaessa PPL/LAPL lupakirjaa lainkaan. Nyt sen sijaan myös UL oppilaat saavat suoraan LAPL/PPL teoriatietämystason ja todistuksen saamastaan koulutuksesta, joka helpottaa siirtymistä haluttaessa raskaampaan kalustoon. Ero LAPL/PPL teorioihin on ainoastaan viranomaiskokeet, joita ei käydä, mikäli suoritetaan UL-lupakirja. Näin ollen, jos UL-lentäjä haluaa jossain vaiheessa suorittaa esim. LAPL lupakirjan, ei hänen tarvitse kuin käydä kevyt kertauskoulutus teorioiden osalta ja lentokoulu josta teoriatodistus on annettu, suosittelee oppilasta Trafin kokeeseen. Vältytään siis koko teoriakurssin uudelleen suorittamiselta, joka olisi edessä, mikäli olisi käyty ns. normaali UL-teoria. Samalla nostetaan ultralentäjien teoriatietämystä, joka omalta osaltaan nostaa lajin turvallisuutta.

Mitä se maksaa?

UL-teoriat etänä, sis. min 90 tuntia etänä ja 10 tuntia lähiopetusta puolet voimassa olevan hinnastomme mukaisesta LAPL/PPL etäkurssista.  Myöhemmin tapahtuva PPL/LAPL teorioiden jatkokoulutus sis. kertauksen ja suosituksen Trafin kokeisiin puolet voimassa olevan hinnastomme mukaisesta LAPL/PPL etäkurssista.

 

Listty 01.11.2015 13:03

Ota yhteyttä

Internetpalvelujen yleiset ehdot

Henkilörekisteriseloste

07.12.2019

Copyright © 2011 Blue Skies Aviation Oy
Kaikki Oikeudet Pidätetään